Yazı İşleri Müdürlüğü -

Görev Tanımı

gelişim üniversitesi
  1.   Yazı İşleri Müdürlüğü
  2. İçerik


Görev Tanımı


İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ
YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
Görevleri:
1- Genel Sekreterin talimatı ile Üniversite Senatosu ile Üniversite Yönetim Kurullarında alınan kararların yazılması, korunması ve saklanmasını sağlamak,
2- Genel Sekreterin talimatı ile Üniversite Senatosu ile Üniversite Yönetim Kurulunun kararlarını Üniversiteye bağlı birimlere iletmek,
3- Genel Sekreterin talimatı ile Rektörlük ve Genel Sekreterliğin yazışmalarını yürütmek,
4- Kurumun evrak akış işlemlerini yürütmek: Kuruma dışardan gelen evrakların ilk kaydını yapmak, Genel Sekreter ve Rektörlük Makamınca ilgili birimlere havalesini sağlamak,
5- Yükseköğretim Kurulu denetimleri için gerekli hazırlıkları yapmak,
6- Resmi Yazışmalardan kaynaklanan hizmet akışlarının verimli, düzenli ve uyumlu çalışmasını sağlamak,
7- Yazışmalarda ve belgelerde; öncelik sırasına göre, evraka gereken önem, koruma ve hassasiyetin gösterilmesini sağlamak,
8- Üniversitedeki yazışmaların yürürlükteki mevzuatlara uygun olarak yürütülmesini sağlamak.

İstanbul Gelişim Üniversitesi Rektörlüğü